sobota, 17 sierpnia 2013

nieobecnośc

długo max mnie tu nie było . wiem i przepraszam ale wyskoczył mi nagły wyjazd . w poniedziałek rano dowiedziałam się ,że znów jadę nad morze , tym razem do Władysławowa z rodzicami , więc szybko skoczyłam na jakieś zakupy i we wtorek o 3 rano wyjechaliśmy . ogólnie to było świetnie tylko jak to z rodzicami to już nie to samo co z przyjaciółmi ;/ wróciliśmy w piątek późną nocą i wstałam w południe i zaczęły się przygotowania do 18 Krzysia o której dowiedziałam się w trakcie drogi powrotnej , także wszystko na spontanie .dalej to już spotykanie się z Markiem , później u Aśki, w środę ona przyjechała do mnie i siedziała do wczoraj, tyle się działo przez ten ostatni tydzień , tak nieoficjalnie jestem z Markiem i jakoś to jest, raz lepiej , raz gorzej ale dajemy rade .

 całe wakacje z Tą Gułą Karolą , Kocham Cię jak siostre i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie i twoich rad ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz