piątek, 2 sierpnia 2013

trochę tolerancji , proszę

5 lat temu poznałam Marka . Wiem , żę wydaje sie Wam to śmieszne ten wiek i wgl. Okej .Mi z perspektywy czasu też takie się wydaje . Marek jest ode mnie 12 lat starszy i ma max nieciekawą przeszłość , ludzie go za to gnoją i wpajają mu ,że jest śmieciem . To chore co oni robią ale ludzi się nie zmieni . Nawiązałąm do tego bo strasznie mnie denerwuje jak polacy są nietoleracyjni . U nas nie można być gejem , lesbijką , być czarnoskórym , niepełnosprawnym, nie można mieć wyroku na karku bo wszyscy zrównają Cię z błotem. Nie znają człowieka ,a się wypowiadają jakby pozjadali wszystkie rozumy . Przyznam ,że na początku naszej znajomości dość ostrożnie podchodziłam do tego , ale wystarczyło mi kilka dni ,żebym poznała go od innej strony .Do dzisiaj utrzymuje z nim kontakt , byłam z nim na dobre i złe mimo tego, że czasem biłam się z myślami . Nawet jak siedział w więzieniu to nie odwróciłam się od niego , nie zerwałam kontaktu i byłam po prostu z Nim , za słuchawką , ale byłam gdy wszyscy inni się odwrócili .Po tych kilku latach znajomości mogę powiedzieć , że naprawdę Go znam .Jest czuły , opiekuńczy, delikatny ,miły i zadziorny kiedy potrzeba . Dziś już wiem , że Go kocham . Czuję się przy nim bezpieczna i szczęśliwa max. Jednym wyda się to chore , dziewczyna w moim wieku zakochała się w 29-latku. Ale taka jest właśnie miłość - nie wybiera drugiej osoby. Jeszcze nie wiem jak to z nami będzie , narazie sobie wszystko układamy , ale będziecie wiedzieć na bieżąco co i jak .



 



Na koniec chcę Was prosić żebyście poznali człowieka , a później dopiero gadali jaki to on jest a jaki nie . To serio boli.Widzę właśnie po Marku jaką ludzie odegrali dużą rolę w jego psychice ,co z nią zrobili i jak ciężko jest mi teraz odbudować jego poczucie własnej wartości. Każdy bez wyjątku ma prawo do szczęscia i nie odbierajmy im tego bo każdy z nas popełnia błedy , jeden większe drugie większe tylko każdy zasługuje na drugą szanse i wybaczenie !trochę empatii bo nie wydaje mi się , że byłoby Wam miło gdyby przyjaciele, rodzina , sasiedzi, wszyscy odwrócili się od Was i powiedzieli SPIERDALAJ !



tutaj z moją najlepszą przyjaciółka ! cześć.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz